Feestzaal Sint-Maurus-Hoeve / nieuws  / Bon Goesta werft aan! Administratief medewerker sales en eventplanning
administratie vacature bon goesta

Bon Goesta werft aan! Administratief medewerker sales en eventplanning

!! VACATURE INGEVULD !!

Bon Goesta is op zoek naar een administratief medewerker om haar team te versterken. Met voornamelijk de focus op sales, uitwerking en opvolging events en personeelsplanning. Altijd al willen werken in een jong, dynamisch team met een gezonde ‘hoek af’? Je hebt een passie voor horeca, events en catering? En je bent dan ook nog eens sterk in verkoop en eventplanning? Dan ben jij onze geschikte kandidaat!

 

Wie is “Bon Goesta”?

Bon Goesta is een horeca-onderneming die bestaat uit verschillende vestigingen met elk hun eigen identiteit en specialisatie. Binnen onze onderneming zijn kwaliteit, ambacht, korte keten, authentieke verhalen en persoonlijke samenwerking, … de belangrijkste pijlers. Draag jij deze begrippen ook hoog in het vaandel? Dan is werken bij Bon Goesta iets voor jou!

 

Takenpakket

  • Als administratief medewerker zal je ons bijstaan in de contacten met onze klanten die interesse hebben in catering, een feest in één van onze zalen, reservatie in ons restaurant …
    • Je geeft (telefonisch, per mail, …) informatie aan klanten, verwerkt de aanvragen in ons CRM-systeem, volgt aanvragen op, werkt voorstellen uit, volgt deze op, …
    • Je volgt elke klant nauwgezet op en helpt/adviseert klanten in hun zoektocht naar het perfecte feest, event of etentje.
    • Na bevestiging van een feest ga je verder met de collega’s aan de slag om alles tot in de puntjes uit te werken, bijv. keuze menu, regelen van de tent, verlichting, decoratie, DJ, fotograaf, timing event, …. in nauw overleg met de klant.
    • Voor aanvang van een feest of event maak je de draaiboeken en materiaallijsten op ter voorbereiding van het event voor onze zaalverantwoordelijken, koks en logistiek medewerkers zodat zij perfect op de hoogte zijn van wat er is afgesproken voor het feest met de klant.
  • Je neemt tevens de personeelsplanning van de medewerkers op jou die meegaan naar onze events, werken in ons Restaurant Mub’art in Gent, in onze Sint-Maurus-Hoeve, … .  Je maakt de planning op, maakt de contracten aan, verwerkt hun gepresteerde uren, … .
  • Je ondersteunt tevens de verwerking van vacatures en sollicitanten bij nieuwe jobs bij Bon Goesta.
  • Je ondersteunt de boekhouding door het verwerken van de binnenkomende facturen, controleren van de bestelbons met de facturen, … zodat de boekhouding de correcte inboeking en betaling kan doen.
  • Op vlak van ondersteuning in de marketing sta je, ter ondersteuning van jouw collega, mee in voor het posten van berichten op onze social media kanalen, plaats je de blogberichten op onze website, publiceer je onze nieuwsbrieven, … .
  • Je zet wekelijks de nieuwe take-away gerechten in de kijker, geeft deze in in de reservatietool, verwerkt de bestellingen en geeft deze door aan onze koks, …
  • Je staat in voor de tussentijdse aanpassingen/updates in onze brochures (bijv. wijzigingen gerechten in menu’s, nieuw aanbod, …) en dit in de daarvoor gebruikte computerprogramma’s.
  • Je ondersteunt tevens de zaakvoerders, bijv. agendabeheer, inplannen afspraken, opvolgen afspraken en bestellingen, … .

 

Jouw profiel

  • proactief en probleemoplossend
  • evenementen, feesten en horeca zijn jouw passie
  • communicatief en commercieel heel sterk (zowel mondeling als schriftelijk)
  • nauwkeurig en zelfstandig
  • klant- en resultaatgericht (deadlines halen vormt voor jou geen stressfactor)
  • Office programma’s zijn geen probleem voor jou
  • je houdt van afwisseling en multitasking
  • je houdt van het telefonische contact met klanten, leveranciers, medewerkers, …
  • spreekt en schrijft vlot Nederlands, een goede kennis van Frans en Engels is een pluspunt want we hebben ook Internationale klanten
  • je bent een teamspeler
  • je hebt een positieve mindset en goesting om er alle dagen even hard in te vliegen 🙂

 

Ons aanbod

  • We bieden jou een voltijdse job (of 4/5 ook mogelijk) waarin afwisseling en teamwork centraal staan.
    • Geen weekend- noch avondwerk.
  • Contract:
    • Nog geen relevante werkervaring?  We bieden een IBO-contract via de VDAB (intensieve opleiding van 6 maanden door Bon Goesta met vergoeding vanuit VDAB), erna een contract van 6 maanden met optie vast (contract onbepaalde duur met extra legale voordelen zoals maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering).
    • Relevante werkervaring?  We bieden een interimcontract van 6 maanden, erna een contract van 6 maanden met optie vast (contract onbepaalde duur met extra legale voordelen zoals maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering).
  • Het Bon Goesta-team is jong, dynamisch en familiaal en staat jou graag bij met hun ervaring en kennis. Je komt in een heel ‘open minded’ team terecht waar eigen ideeën tot verbetering van de structuur en ons bedrijf warm worden onthaald. We coachen elkaar voortdurend en geven jou de kans om mee te bouwen aan en in de verdere groei van onze zaak en jezelf.
  • Je werkt samen met de collega’s op bureau in onze feestzaal Sint-Maurus-Hoeve in Lievegem (Zomergem, nabij Gent), een landelijke groene omgeving.

 

Plaats tewerkstelling

Feestzaal Sint-Maurus-Hoeve
Rapenburg 1
9930 Lievegem

Goesting om ons team te vervoegen en volledig te gaan voor deze job? Stuur jouw CV en motivatiebrief naar [email protected] of bel naar 09/335 27 77 (bereikbaar van maandag t.e.m. vrijdag van 9u30 – 12u00 en van 13u30 tot 16u30)

 

!! VACATURE INGEVULD !!